Відома на весь світ компанія Starbucks була заснована двома вчителями та письменником, які познайомилися у 1971 році, будучи студентами Університету Сан-Франциско. Джеррі Болдуін згодом став учителем англійської мови, Зев Сігал – учителем історії, а Гордон Боукер – письменником. Тоді друзі спілкувалися з власником кав’ярні Peet’s Coffee & Tea Альфредом Пітом, який навчив їх правильно обсмажувати кавові зерна, щоб зберегти їхній аромат. Саме ця зустріч надихнула трьох друзів на створення власного кавового бізнесу. Перші три роки вони купували кавові зерна в магазині Піта, а в 1984 році викупили весь його бізнес. На сьогодні всі троє засновників покинули компанію та продали свої акції. Нинішній власник Starbucks – американський бізнесмен Говард Шульц.

Назва Starbucks походить від імені одного з персонажів роману Германа Мелвілла «Мобі Дік» – Старбека. Проте мало хто знає, що спочатку Болдуїн, Сігал і Боукер хотіли назвати свою компанію Pequod – так само, як називався корабель із цього ж роману. Вони також були за крок від того, щоб назвати компанію Cargo House, проте один із їхніх партнерів зазначив, що слова, які починаються на «st», зазвичай мають сильніше емоційне забарвлення.

На логотипі компанії зображена сирена, яка символізує далекі країни, звідки привозять каву.

Під час презентації першого iPhone у 2007 році генеральний директор Apple Стів Джобс зателефонував у Starbucks, щоб продемонструвати можливості нового смартфона. Використовуючи сервіс Google Maps, він знайшов найближчу кав’ярню та набрав її номер. Додзвонившись, Джобс замовив чотири тисячі латте на виніс, але потім вибачився і пояснив оператору, що це був жарт.

Однією з головних якостей нинішнього власника компанії Говарда Шульца вважають його вміння миттєво реагувати на інформацію. Якось він дізнався, що відвідувачам Starbucks дуже подобається музика, яка грає у кав’ярнях, і вони часто запитують, де можна знайти ці записи. Після цього компанія уклала контракт із Capital Records, а у березні 1995 року випустила власний збірник джазу та блюзу. У перший же день було продано понад 75 тисяч дисків. Крім того, Starbucks заснувала дочірню компанію Hear Music, яка щороку випускала фірмові збірки Blue Note та Blending the Blues.

Одне з основних правил при виборі приміщень для кав’ярень Starbucks – вхідні двері повинні виходити на схід або південь і ніколи на північ. За словами колишнього архітектора бренду, це зроблено для того, щоб відвідувачі насолоджувалися природним світлом, але при цьому воно не світило їм в обличчя.

Атмосфера кав’ярень та їхнє меню можуть відрізнятися залежно від країни або навіть міста. Наприклад:

  • У Гонконгу можна купити свіжовичавлений гуавовий сік у фірмових пляшках.
  • У Відні відвідувачі знімають взуття та залазять із ногами на дивани.
  • У Німеччині у меню Starbucks є млинці.
  • У Дубаї клієнти можуть відпочивати у розкішних шкіряних кріслах.
  • У Японії кав’ярні Starbucks можна знайти прямо у книжкових магазинах.

Компанія заявила, що існує 87 000 різних комбінацій напоїв Starbucks. Навіть якщо щодня замовляти по 5 різних позицій, знадобиться приблизно 47 років, щоб перепробувати всі варіанти.

У маленькому містечку Санта-Фе-Спрінгс поблизу Лос-Анджелеса розташований найбільший Starbucks на 560 місць. Незважаючи на те, що населення тут невелике, на кожного 29-го мешканця припадає одне місце у кав’ярні. Проте іноді місць все одно не вистачає, оскільки сюди з’їжджаються любителі кави з різних міст США.

Starbucks – перший бренд, який набрав 10 мільйонів лайків у Facebook.